Hjem / Nyheder / Virksomhedsnyheder / Velkommen til Techtextil 2024

Virksomhedsnyheder

Velkommen til Techtextil 2024

Techtextil 2024

Hubei Jinlong New Materials Company var beliggende i Suizhou by, Hubei-provinsen, dækker et område på 400.000 kvadratmeter. Vi er en højteknologisk virksomhed i Kina. Vi producerer primært pvc flex banner, pvc presenning, færdige presenninger, fleksibel vandtank, oppusteligt telt, bredt anvendt i udendørs skygge, vandtæt belægning, landbrug, kultur, sport og så videre.

Vi anvender en avanceret teknologi og udstyr til at opnå multi-produkt og tværsektoriel skalamodel. Vores produktionslinje dækker 5 kategorier af 100 forskellige varer. Vi ejer hele serien af ​​produktionslinjer, herunder grundlæggende stofvævning, kalandrering, belægning, laminering, lakering og trykning. Vores presenningsbredde kan være op til 5,5m uden svejsning. Derudover har vi automatisk skæremaskine, UV-trykmaskine og varmesvejsemaskine, som kan lave færdige produkter i henhold til kundens prøve og designtegning. Vi hilser OEM- og ODM-ordrer velkommen.

Produktkategorier

Anbefalede nyheder